Fredag

Fick tillbaka datakunskapsprovet igår och den förbannelse jag haft över mig har försvunnit. Förbannelsen innebar att om det kändes som att det hade gått bra på ett prov gick det dåligt och om det kändes dåligt så gick det bra. När jag gjorde provet, som handlade om excel, kändes det bra och så gick det bra också! Det var lite skoj. Maxpoäng fick jag! :D Myspys för att vara utav lilla mig I think.

Några timmar innan jag fick tillbaka provet hade vi engelska nationella och det kändes inget vidare. Och som sagt så är ju förbannelsen borta så alltså så gick det inge vidare heller. Usch.

Efter skolan gick jag på stan med Martina (: Vi skulle egentligen köpa bikinis men efter den första bikinin jag testade fick jag nog och gav upp. Martina hittade dock en söt bikini :) Och jag hittade.... EN VÄSKA! Jag vet inte hur länge jag har letat efter en väska och så äntligen hittar jag en. Jag tror det var lilla Martina som förde tur med sig. (: Hoppas jag kommer gilla den längre och mer än vad jag gillat mina andra väskor. Nu behöver jag bara en jacka och så kan våran och sommaren komma. Jag hade ju spanat in en jacka som jag gillade mkt, men den är tydligen populär hos ALLA andra också så den finns inte i min storlek och färg någonstans. Hmmm. Men nu har jag iaf sett en annan jacka som jag får testa och förhoppningsvis tycka om. Jag och jackor brukar inte passa ihop så bra hela tiden.


Idag hade vi redovisning i svenskan och vi skulle prata om oss själva. Det ämnet gillade jag inte alls. Inte ens lite lite granna. Eller jo, skoj att höra dom andra men inte att tala om sig själva. Usch. Jag var sämst i vår grupp också, känns bra :P


Usch, det känns som att jag håller på att bli sjuk! Buuhuu. Jag tror det är de små räkorna i klassen som smittat mig, mig med världens bästa imunförsvar. Det skulle inte vara kul i såna fall.

Nej men nu ska jag avrunda detta.
Hejs,

<3

image44

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0