Måndag

Dålig dag idag.. Började med att jag var jättejättetrött i morse när alarmet på mobilen ringde. Sen när jag satte mig vid köksbordet och tittade egenom tidningen såg jag att det stog massa mysigt om Guifs match igår. När jag såg det visste jag att jag skulle behöva sitta längre vid bordet än tiden tillät, men det var det väl värt. De är fina de där Guifpojkarna, mkt fina. Men som sagt, tiden rann iväg och den ena ledde till det andra, och jag missade bussen.. Eller ja, bussarna, vilket är ännu mindre skickligt. Jag fick lov att ta moppen och förbannad var jag. När jag väl kom till skolan blev jag inte heller mindre irriterad när jag såg att jag såg skabb ut efter att ha haft huvudet i hjämen och efter den tråkiga moppefärden. Det finns också fler anledningar till varför jag såg skabb ut, men det behöver jag inte gå in på nu.

Jag har varit jättetrött hela dagen också och det har inte gjort någonting bättre heller.. gaaah. Det är inte som inte att man säger att man hatar måndagar.. ;S En sak som är bra med måndagar är American Idol som jag ska knata iväg och kika på alldeles strax. Det är mys.

I morgon har jag sovmorgon! Sovmornar är bäst, fast de flesta gångerna jag missar bussen är under sovmornar.. Hmm. Måste dock upp jättetidigt på onsdag vilket är segt, men får väl sova på bussen till stockholm. Stockholm på onsdag (:

American Idol nu,
Hejs

<3

Kommentarer
Postat av: Olle

"Guifpojkarna" är verkligen bäst!

Såg hela matchen och först så blev jag bara jäkla förbannad och ja...du kanske förstår. Men sen i efterhand så, jag menar, vafan? Ingen jäkel hade ju räknat med GUIF till den här säsongen. Och sen så förlorar vi grymt snöpligt mot mästarna.

GUIF in my (hjärta och smärta) foräver!

2008-04-08 @ 19:22:39
URL: http://asbestos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0