Måndag

Fredag: Mysde för mig själv med bästaste bästaste Titanic<3 och käkade popcorn. Jag älskar Titanic så mkt så mkt, den är så jätte fin och bra så att det nästan är omöjligt. Jag hade ställt in så att dom berättade hur dom filmat allt och så ibland och det var mkt intressant tyckte jag.

Lördag: Var ute och "arbetade" i trädgården i det fina vädret med mamma och pappa. Mysigt mysigt. Lite senare åkte pappa och jag och handlade grejs för att senare fara till Emma (: Där firade vi både Emma och mig och alla de små söthögarna skämmer bort mig för mkt [= Vi käkade tårta och hade det allmänt mysigt. Senare sjöng vi lite singstar och sen dansade på en dansmatta. Jag var inte så bra på något av det. Men annars en mysig kväll (:



Söndag: Gjorde ingen nytta överhuvudtaget. Tittade på tv hela förmiddagen, tittade på två avsnitt av Top Model 10 på YouTube, käkade och sen tittade jag på The Break-up. Gosig film I think (: Senare tittade jag på andra tvprogram och satt lite vid datorn.

Idag, måndag: Skoldagen börjar depp när jag är dålig på naturkunskapen, fortsätter dåligt när jag är dålig på engelska. Senare på engelskan hade vi dock nationella i muntlig engelska och det gick väl hyfsat bra iaf. Sen var det matte och då spelade jag TP på mobilen så det flöt iväg. Sen lunch och sen samhäll. Bara några veckor bra av samhäll och det är så skööönt! På grejen vi håller på med nu kommer min grupp säkreligen få IG. Toppen.

Nationella i morgon också vilket betyder: ingen sovmorgon :/

men men,
hejs,

<3

Kommentarer
Postat av: Katrin

Jag kommer få ett stort feet IG!!

2008-04-28 @ 20:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0