Onsdag

I måndags bar det som sagt iväg till Hovet och Backstreet Boys. Det var så bra, så bra, så bra! EMD var förband och de var bra och söta. Sen sjöng nån kille jag som jag inte har någon aning om vem det var knappt. Hmm... När han hade sjungt klart var det en ganska lååång paus. Och under den tiden hade vi tid att spana in Tobbe Trollkarl (<3) och Måns Zelmerlöw som stog och gosade med Marie Sernerholt. Myspys :D De stog alla i VIP-avdelningen och eftersom vi satt nästan bredvid den såg vi dom ganska bra :)

När klockan blev runt nio rullade en boxningsring ut på scenen och där stog de fyra killarna i Backstreet Boys. Åååh<3 Det var så bra, så bra. Jag kände bara igen ungefär hälften av låtarna. Men när de sjöng nån låt jag inte kände igen hade jag ju tid att spana in Måns och ta kort med Katrin, så det gjorde inte så mkt att jag inte kände igen så mkt. Varför jag inte spanade in Tobbe var därför att han hade svarta kläder och man såg inte om han var där nere eller inte, och Måns hade en röd skjorta och var ganska lätt att se.

Jag skrev tidigare att det var synd att vi inte skulle sitta tillsammans men vi satt med bara en rad emellan oss. (Emma, Betina, Anna och Annas mamma satt två rader framför mig och Katrin.) Så vi kunde titta på dom hela tiden :)

Allt var väldigtmkt jättebra och sällskapet var lika bra. (:





TACK ANNA FÖR BILJETTEN!


Kommentarer
Postat av: Olle

Show me the meaning of being lonely.

2008-04-16 @ 23:36:49
URL: http://asbestos.blogg.se
Postat av: Annika

önskar att jag var där =)

2008-04-16 @ 23:59:54
URL: http://annie016.blogg.se
Postat av: Johanna

ja, det skulle ha varit skoj om du var där (:

2008-04-17 @ 20:13:00
URL: http://blomstrand016.blogg.se
Postat av: Anna

Annika:(.. sorry

2008-04-18 @ 18:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0