Söndag

Söndag idag och söndagar brukar inte bli så lyckade för min del, och idag var inget undantag. Idag var jag med mamma till Tuna park och lite så. På Tuna park tänkte vi handla lite bhar eftersom vi hade procentuell rabatt och rabatt är alltid kul. Eftersom jag är i behov av bhar kände jag mig nästan tvungen att hitta någon och trodde det skulle bli ganska enkelt. Men fan heller, rent ut sagt. Måste ha stått i det där provrummet i minst en halvtimme och testet minst tio bhar. Jag HATAR min kropp! Jag kunde ju inte göra annat än att se min kropp i alla speglar på i provrummet i väntan på att den snälla damen skulle hitta olika modeller och storlekar som jag kunde testa. Det var en väldigt otäck upplevelse måsta jag säga. Väldigt väldigt väldigt otäck.
Måste jag berätta att jag inte hittade någon bh också? Självklart gjorde jag inte det och jag tyckte dessutom synd om lilla damen som var tvungen att springa fram och tillbaka från provhytten helt i onödan. Usch usch.

Efter den upplevelsen var mitt humör nere på botten och när jag kom hem gick jag och la mig under täcket i min säng och tittade på tv och sov lite grann. Där låg jag i princip resten av dagen och jag blev hungrigare och hungrigare och mitt huvud gjorde ondare och ondare. Bajsdag idag alltså. Läxorna jag hann göra blev bajs de också men de blev iaf gjorda, och det var bra det.

Nu ska jag gå o lägga mig med förhoppning om att morgondagen blir bättre än vad denna dag har varit. I morgon blir det förhoppningsvis Backstreet Boys (wihu) men jag vågar inte hoppas för myket utifall det inte skulle bli något trots allt.

Nattinatti

<3


image35


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0