Tisdag

Träningsvärk sen träningen igår och kramp sen idrotten idag. Buhu. Jag känner mig väldigt ovältränad vilket inte alls är roligt utan lite deprimerande. Men men..


Jag tänkte börja skriva om skolan, men eftersom jag antar att det bara är mina kamrater från klassen som läser detta känns det lite meningslöst, då de troligtvis är ganska medvetna om vad som händer. Åååh, haha. Det känns också lite depp, men det får man leva med.

Nej nu borde jag sova. Måste vakna jättetidigt i morgon ;S En halvtimme tidigare än vanligt och jag kommer vara död. Som tur är blir jag skjutsad till stan av mamma så jag behöver inte springa till bussen och sen lukta skunk hela dagen i Stockholm. Det är myyys. Jag skulle egentligen bara fixa med lite bilder här och sen gå, men jag fastnade på Youtube och Nick Pitera.

Men nu ska jag nog gå på riktigt.
Hejs,

<3

image33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0