Tisdag

Dagen började riktigt dåligt. Nationella i englska läsförstående som gick riktigt dåligt. Sen hörförståelse som gick ännu sämre. Uschusch. Efter det var det jumpa och jag hade inga shorts med mig. Toppen det. Men som tur var behövde jag inte dem eftersom vi skulle paddla (: Paddlade med Betina i det fina vädret och det var mysigt. Efter det var det bild och det gick lika dant som alltid tidigare. Skoldagen slutade inget vidare när den äckliga nusschauffören började åka ifrån min busshållsplats innan jag ens gått av bussen. Bajs på honom. Jag fick ropa på han och se helt ful ut

Men ååh, ledigt i morgon :D Skönt skönt. Först blir det stan med Martina och sen Katrins stuga :)


Det är inget kul att läsa om vad jag gör om dagarna.. Och det är inte så jättekul att skriva heller men jag vet inte vad annat jag skulle skriva. Måste hitta på något roligt att skriva om eftersom jag ändå bara fortsätter skriva och skriva.


Nu är jag trött,
Hejs,

<3

Kommentarer
Postat av: Olle

Jag märkte inte ens att du och Betina paddlade någon gång. Vart paddlade ni egentligen? Jag och Hiwa åkte runt lite överallt :)

2008-04-30 @ 17:36:34
URL: http://asbestos.blogg.se
Postat av: Johanna

tjaaa... vi stog största delan av lektionen och väntade på att vi skulle kunna paddla överhuvudtaget, så när vi väl fick paddla var vi tvungna att komma tillbaka nästan dirket.

2008-05-01 @ 22:09:35
URL: http://blomstrand016.blogg.se
Postat av: Olle

Synd för er :S

Checka in min nya blogg btw :)

2008-05-02 @ 23:48:42
URL: http://renevatio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0