Torsdag

Smärta i magen. På grund av maten? Troligen.

Idag bar det iväg mot Bamboo City igen med färre människor än någon gång tidigare tror jag. Men det var mys ändå. Maten är underbart smaskig och jag skulle säkert ha kunnat ätit massa massa mer mat, men det skulle nog inte vara så bra. Eller trevligt att se på.


Eftersom det har varit lite problem med att logga in här och skriva har det inte blivit så mkt uppdatering av vad jag har gjort sista tiden. Dessvärre har det inte hänt så jättemkt jättespännande grejer. Men jag var iaf på Guif-matchen i sporthallen i fredags(?). Väldigt mysig match men platserna gick att diskuteras. Det var dock inte någon Blomstrandare som fixat platserna så jag kunde inte gnälla på högt eller mkt. Platserna var precis i utkanten av Hammarbys hejarklack och jag tappade all den lilla respekten jag tidigare haft för stockholmare.
   När mamma och jag i halvlek skulle gå till toaletterna började paniken stiga i mig också och kallsvettningarna var nära. Människor. Människor överallt. Korta, långa, tjocka, smala, fula, söta människor. Människor. Otäckt tyckte jag och när jag sade det till mamma kände jag tårarna bakom ögonen. Varför? Jag vet inte. Sen sa hon något fjol och jag fnissa lite och det kändes lite bättre.

Påtal om handboll, nu började handbollen på tv. Skulle kanske knata mig iväg och kika lite, eller vänta tills mamma kommer hem så att jag kan kika med henne. Skulle behöva plugga spanska också. Och fixa samhällskunskapen. De två värsta ämnena på en och samma kväll, det är myspys i högsta grad.

Nej men nu ska jag traska iväg mot tvn I think.
Hade bra

<3

image30

Kommentarer
Postat av: Olle

Det här med att du fick panik i pausen på handbollen låter ganska allvarligt faktiskt, men jag vet inte riktigt varför :S

Du kanske blev lite orolig efter dina "15 min of fame" då du var med i tidningen. Fast när var det egentligen? Aja men ändå...

Folket kanske kände igen dig när du var i sporthallen? Kände säkert igen din som den snygga tjejen på framsidan av Ekuriren.

Lite allmänna teorier bara ;)

2008-04-03 @ 22:05:49
URL: http://asbestos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0