Torsdag

Jag älskar detta väder, så varmt och mysigt. Och i morgon spenderar jag nog hela håltimmen ute i solen med Betina också. Myyys. Jag ska bli bruuun! Eller ja, jag kommer nog bara bli lite röd i såna fall, men det är iaf något.

Idag var jag tvungen jag gå jättefort till bussen eftersom vi stog och väntade på Anne vid svenskan. Vi skulle träffas fem minuter innan vi slutade men vi blev inte helt förvånade när hon inte kom. Bhaah. Så ja, vi fick vänta förgäves. Alltid trevligt.. Mhm.


Fredag i morgon och sen lördag och då ska vi hem till Emma. Mysigt mysigt (:

Men men, hade bra

hejs,

<3


image46



Kommentarer
Postat av: Betina Kruse

Va sööt.. Jag kom faktiskt att tänka på en snubbsäl nyss när jag tittade på Moritz. Har dom svans??

2008-04-28 @ 19:03:38
URL: http://betiina.blogg.se
Postat av: Johanna

haha. jaa Moritz är nog ganska lik en knubbsäl x) Inget illa menat, knubbsälar är söta. På min knubbsäl på bilden så har han ju en liten klump som svans, så han har nog en liten svans..

2008-04-28 @ 20:21:08
URL: http://blomstrand016.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0