080808

Tjohej.
vi fick sluta tidigare idag pga av bröllop och nu är det bara söndagen kvar och sen är vi klara. Jiho. Idag övningskörde jag först lite med mamma och sen med båda mamma och pappa. Det gick väl ganska bra förutom att man såg mammas huvud där bak när man tittar i backspegeln men det var iofs inte så jätteirriterande.

Nu har jag tittat klart på säsong ett av Gilmore Girls så nu får jag antingen köpa andra säsongen, smyga mig in och ta tobias dator eller börja om från början, jag har inte riktigt bestämt mig ännu.

Kommentarer
Postat av: Gredzky

Du kan försöka ta min dator :P



Förresten, har du tänkt på hur mycket smygreklam för Coca Cola det är i Gilmore Girls.

2008-08-10 @ 20:40:25
Postat av: Johanna

ja jag ska nog göra det, när du minst anar det!



men nej det har jag faktiskt inte gjort. jag får tänka på det nästa gång jag kikar.

2008-08-11 @ 21:16:36
URL: http://blomstrand016.blogg.se/
Postat av: Gredzky

Haha Gör så,



Det är minst en Colaburk i var tredje avsnitt..Eller nåt sånt.



2008-08-11 @ 22:25:34
Postat av: Johanna

haha du verkar ha värsta stenkollen ju :P det är bra det, skulle jag också vilja ha. jag får börja titta på alla såna där smådetaljer

2008-08-12 @ 21:09:56
URL: http://blomstrand016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0