Buttert

Hejsan. känner att jag borde skriva lite nu eftersom det var ett tag sen. jaa nu har vi slutat jobba iaf :) så idag var den första lediga dagen (förutom lördagarna) så idag har jag fira riktigt ordentligt, jag har nämligen spelat the sims hela dagen (: yes. men jag sov inte lika länge i morse som  jag hoppats på. Jag vaknade först vid typ sju att patrik stog och rakade sig precis utanför mitt rum. yey. vilket sjukt irriterande ljud. han slutade inte heller även fast jag stirrade irriterat på honom och gick ut till mamma och klagade. sen vaknade jag vid åtta igen av att en traktor(?) höll på o körde utanför mitt fönster, varför vet jag inte. jobbigt var det iaf. jag brydde mig inte om att försöka sova då iaf så jag gick ut och käkade frukost och tittade på vänner.

i morgon vill jag sova länge iaf. men inte längre än till 8.55 för då är det top model :) ååh vad jag gillare. det är ju inte hela världen om jag missar det dock eftersom allt finns på youtube, men ändå.

jag ser att det inte blir så många stora bokstäver idag men så får det vara.

i lördags var jag hemma hos martina med henne och katrin, mysigt det (: vi sjöng singstar och jag är dålig men det är skoj. vi badade också bara för att jag knappt badat något iår. det var lite kallt med det funkade finfint.

igår var det som sagt martinas och min sista dag som världens bästa guider 2008, det firade vi med en fika på fiholm (:

Kommentarer
Postat av: memmaz

hejsan!låter som om du har det bra!pepp på skolan på mån.!??: )puss

2008-08-12 @ 13:33:31
Postat av: Martina

Haha världens bästa guider 2008?... det är vi alltid :D

2008-08-12 @ 19:48:25
Postat av: Johanna

emma, jag är tyvärr inte så jättepepp på skolan :O försöker njuta av ledigheten så mkt som möjligt nu! hur är det själv? :D





jaa jag vet, vi är bäst. men tyvärr är vår säsong som bästa guider över för 2008, eller vem vet?:P

2008-08-12 @ 21:47:58
URL: http://blomstrand016.blogg.se/
Postat av: memmaz

njaa..både och..vill börja tvåan för då närmar ja mej studenten: )men palla plugget lixom?!..njuter dock också av kvarstående ledighet!<3

2008-08-13 @ 20:09:43
Postat av: Martina

haha jaa vem vet :P

2008-08-14 @ 21:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0