Even heroes have the right to bleed

Hejsan!
Idag har det varit en ganska så seg dag och jag har varit trött som vanligt. Eller jaa, en trevlig sak var ju att vi hade matte. Jag gillar matte, iaf det vi håller på med nu. Tiden bara rullar på med musik i öronen och pennan bara skriver på av bara farten. Det är trevligt. Matten är ju inte den enda trevligt saken som händer i mitt liv men det var en speciell grej bara. Engelskan var inte speciellt kul dock. Jag känner mig jättedålig och när vi skulle prata satt jag ju med engelskaproffs (bl a emma:)) så jag vågade knappt säga någe. Jaa..

Idag var vi iväg och tränade vilket kändes helt okej. Jag hamnar i min egna lilla värld ibland och bara sitter och glor men idag blev det inte så mkt sånt som det annars brukar bli. När vi tränat klart skulle mamma och pappa handla så jag satt i bilen och tränade på spanskan. Jag vet inte om det blev en halvtimme idag dock, men iaf nästan. Från träningen och ekängen körde jag tydligen utan övningskörningsskylt. Det känns så tryckt att ha den där skylten där bak för då behöver man inte köra perfekt. Jag tror jag körde ganska bra när jag körde utan skylten så det spelade nog inte så stor roll just då, men ändå.

I morgon ska jag ut och springa direkt jag kommer hem från skolan! Jajamensan. Det blir nog inte alls långt men man måste ju börja lite mjukt. På torsdag har jag två timmars håltimme så jag har planer på att träna då, det är bara det att min träningsväska är så stor men det får nog gå ändå. Eftersom jag slutar sju då och det knappt går några bussar blir jag nog hämtat av pappa eller nån, så jag behöver bara släpa på den en gång i bussen.

Nu kanske ni undrar vad Johanna gör uppe efter klockan tio en vardag? det är för att jag börjar ett och alltså har sovmorgon, så jag tog mig denna frihet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0