Even the wrong words seem to rhyme

Hejsan.

Idag hade jag tänkt plugga massor men jag har inte orkat. Mamma och jag har cyklat till Jäder och så har vi varit inne till Parken Zoo och tittat på dans. När jag väl varit hemma har jag typ bara sovit. När vi skulle till Parken Zoo körde jag Mazdan igen och jag tänker inte säga att det gick bra att köra den för då skulle mamma få rätt, och det vill man ju inte. Men det känns nästan lika bra dom med saaben.

Usch så trött jag är. Lite sovmorgon i morgon men det är idrott första timmen så det känns lite jobbigt. Jag har faktiskt försökt läsa lite biologi men jag förstår knappt någonting men jag ska nog försöka läsa lite mer senare iaf.

Igår skaffade jag Facebook. Jag förstår inte riktigt vad det går ut på ännu men det kommer väl kanske.

Jag har lagt upp en jättefin bild på mig och Martina på bilddagboken för övrigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0