Gotland

Sitter och tittar igenom bilder från förra året när jag var på Gotland med Martina, lika kul varje gång. Varje "turistbild" som mamma eller pappa tagit där Martina och jag står uppradade bredvid varandra är helt misslyckade. Aningen står vi och grimaserar, ser ut som flugor eller bara är helt onaturliga. Men ändå, jag gillart.

Jag övningskörde med Mazdan idag. Jag gillar den inte, allt är så lätt och konstigt, jag tror jag föredrad den sega och slöa Saaben i stället.










Idag har vi inte fått jobba så mkt, det blev nästan bara läsning och jag tror jag får ta med mig en extra bok i morgon för om det blir lika mkt läsnings i morgon som idag så kommer boken jag läser nu, ta slut.

Yippi för att man är jättesnygg på bilderna dock.

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag beundrar dig inte direkt för bilderna du väljer att lägga upp :/ Men minnen är alltid roligt :D

2008-08-05 @ 19:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0