Håltimme

Hejsan.
Sitter här med lilla Annika och vi har cirka två timmar kvar av våran håltimme. Yey. Vi ska iofs äta någon gång också. Och så skulle jag vilja traska ner till Stadium, nu ser det till och med ut som att det slutat regna och solen lyser lite granna.

Igår hade jag som sagt med mig datorn till skolan. Jag gillar den ej. Det är sä väldans tung så man får kramp i nacken när man går runt med den. Till råga på allt gick väskan sönder på väg hem också. Illa. Jag får byta nästa gång jag tar med mig datorn till skolan. Jag åkte även moppe och då hade jag datorväskan framför fötterna och eftersom det regnade när jag åkte hem har jag ju en trasig och smutsig datorväska.
På onsdagar börjar vi som sagt klockan ett och när jag kom till stan och parkerat moppen träffade jag på Martina. Alltid trevligt :)

Om en vecka kommer jag börja sluta sju på torsdagar. Det känns inge vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0