Hjälp!

Hej.
Idag har jag städat hela huset här hemma och jag känner mig ganska bra. (självklart städade jag inte patriks rum, inte heller toaletterna eftersom pappa redan hade städat dom) Jag dammade och höll på som en galning och damsugaren är weird så jag blev totalsvettig men jag får se det som lite träning. Jag bäddade även rent i sängen så ikväll ska jag somna i en nybäddad säng med ren och HEL pyjamas.  Jaa, mina pyjamasbyxor är lagade utav mamma och det känns faktiskt lite konstigt med hela pyjamasbyxor på mig, jag har vant mig vid ett hål i dom. Men det känna bra iaf! Helt nytvättat nattlinnestshirt(?) har jag också. Mysigt!

Jag lyckades också med att titta på mitt schema idag. Det skulle jag inte ha gjort. Nu är jag nervös och rädd. Mest rädd. Jag vet inte riktigt varför med allt känns så läskigt. Hoppas det känns mindre läskigt när man väl kommit in i det. Idag har jag även målat nalarna med en fransk manikyr. Det blev väl ganska bra. Jag har sparat ut dom ganska långt för att jag trodde det skulle bli jättefint med fransk manikyr då, men tjaa, jag vet inte. Jag är inte så bra heller så det hade nog kunnat blivit bättre men det får duga.

Jag har ännu inte fått grepp om det där med rubriken, men det kommer kanske :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0