Mamma Mia!

Jag tänkte testa att skriva nåt annat i rubriken än vara veckodagen, får se hur länge jag orkar göra det. Idag funkade det faktiskt ganska utmärkt eftersom rubriken går att uppfattas på två olika sätt.

Mamma Mia nr1: Igår var jag och tittade på Mamma Mia! med mamma och pappa (: Jättemysig film och jag gillade den väldigt mkt. Jag minns inte senaste gången jag var på bio med mamma och pappa heller så det var mysigt det också.

Mamma Mia nr2: Idag segade det på jobbet som vanligt men så helt plötsligt uppenbarar sig en av de vackraste varelser jag någonsin sett i portöppningen. herregud. Jag stog och log som ett jäkla fån hela tiden och självklart vågade jag knappt titta på honom heller. Allt blev nästan värre när "experten" tog över för då kunde jag ju inte koncentrera mig på vad jag skulle säga utan då kunde jag bara stå där och låtsas lyssna och fnissa och se konstig ut.
  Men men, jag var glad resten av dagen tack vare den fina människan så det känns bra.


Idag blev det träning till slut. Vi har inte tränat någon gång av de dagarna jag sagt att vi skulle träna. Men det var iaf väldigt tuungt och väldigt jooobigt idag. Usch.
    Jag tror vi bl a hade tänkt träna i fredags men i stället övningskörde jag ganska länge med pappa. Det spöregnade och jag var faktiskt ganska rädd, framförallt när jag körde på motorvägen med allt vatten i däckspåren. usch usch. just ja, jag har till och med övningskört med mamma! oj oj oj. det var nog igår, kanske, jag har ingen koll på dagarna. men iaf så är det ganska extremt att jag körde med henne, jag trodde att första gången skulle bli sista gången men nej då. vi körde till skiftinge och mormor och morfar (: inte så långt men det är iaf något.


Jag har kommit på att jag framförallt skriver blogg för att jag ska komma ihåg vad som hänt och vad jag gjorde. Det är ganska otroligt hur dåligt minne jag har när det gäller sånt men nu när jag skriver ner mkt kommer jag ihåg allt mkt bättre :)

Kommentarer
Postat av: Martina

Ja vacker kille det där :P

2008-08-05 @ 19:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0