Trasigt

Det känns som att jag nästan håller på att trasas sönder, på flera olika sätt. För att ge ett expempel kan jag ju säga att jag har ett hål i mina pyjamasbywor med en area på 1 kvadratmeter. Kanske inte låter så mkt med det känns ganska irriterande. Usch ja. Och så ska jag sluta käka mackor! Aldrig mera mackor för min del! Iaf inte resten av den här veckan. Inte en enda liten macka ska jag äta. Punk. Nu när jag skrivit det måste jag följa det också. Och jag ska inte heller käka en enda kaka! Inte ens en litenliten rackare. Ja nu har jag skrivit det också så nu måste jag följa det också.
   Pjuh, nu känns det lite bättre. Eller nej inte så mkt faktiskt. Hmm...


Jag vill skriva, skriva, skriva! Men jag vet inte vad jag ska skriva.. Jag vaknade klockan åtta i morse fast jag har väckningen inställd på nio. Det var ett riktigt oväder då så jag tänkte, suck! om två timmar ska jag ut i det där vädret! men sen insåg jag ju att klockan bara var åtta och det var tre timmar kvar. Men jag gick iaf och satta mig vid matbordet. Det är otroligt att Tarzan kan veta att det bara är jag hemma för han kommer dirket och hoppas upp på bordet och lägger sig på tidningen vilket han aldrig gör annars. Jaa, han är söt han. Hårar gör han dock, vilket leder till att det kliar i min näsa och mina ögon, men det gör inte så jättemkt. Han är det där lilla limmet som håller trasiga mig ihop så att jag kan fungera, och vara en jättebra guide! (HA!) Nej.. men vi fick 20 kronor idag iaf, cha-ching! det är den tredje tjugolappen vi fått var nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0