Slitit

Bara för att få ett skrivet inlägg idag skriver jag ett litet kort. För nån halvtimme kom jag hem från Jäder där jag och Martina varit barnvakter åt två små odjur. Nej men det var inte så jobbigt, förutom det faktum att jag vaknade typ sex (?) i morse och skolan var seg och slitsam, så man blev väldigt trött. Men nu är jag ganska pigg med en kopp te i magen.

I dag var vi som sagt till Bamboo och käkade. Det är så ofantligt gott så det är nästan inte sant.

Nu börjar jag bli trött igen. I morse hade jag en traumatisk upplevelse. Det droppe något på mitt huvud från taket i bussen och det kändes inte speciellt mysigt. När jag senare bytte plats kände jag att sätet varit helt blött också. Härligt med trevliga bussar. Till råga på allt var bussen blå också, av någon outgrundlig anledning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0