Ve och fasa!

Hej.
Det blir nog ett deppigt inlägg idag men eftersom det är torsdag så kommer jag undan med det! Och helt enkelt för att det är min blogg och jag får skriva vad jag vill i den. okej, nästan vad jag vill..
Okej, nu börjar vi... jag skulle vilja vara en sprallig, glad, självsäker och social person men istället är jag en deprimerad, tråkig, osocial och förvirrad konstig typ. Irriterande.. Ganska mkt. Får väl försöka ändra på det då tycker man, och ja, det får jag väl göra. Hm. Nu har jag nog deppad färdigt, tror jag, får se hur det blir.

Idag övningskörde jag med mamma, först till apoteket (där jag äntligen fick hem nackellacksborttagning!) och sen hem till mormor och morfar. Det blev en riktigt lång vända för att ha mamma bredvid mig! men det gick så bra så, eller ja, inte så bra så men det gick bra. Hemma hos mormor fick vi lite fika och hade det mysigt med deras grannes hund som typ bor hos dom, en söt liten tjej. Jag fick iaf med mig en Steven King bok från dom vilket alltid är mysigt, jag tror till och med att jag fick  behålla den.

Fortsättning på deppning. Jag blir arg på mig själv. I morse tog jag tydligen två ppiller i stället för ett. Jag är helt tom i huvet, det har aldrig hänt förut. Självklart tog jag dom inte samtidigt utan jag tog den andra eftersom jag trodde att jag hade glömt ta ett, men det hade jag ju inte förståss. Det är ju nästan totalt onödigt att jag käkade ppiller överhuvudtaget eftersom jag inte ens är i närheten av att ha en pojkvän eller nåt liknande, men jag gillare. Men iaf, jag började må illa och må allmänt konstigt när jag kom på att jag tagit två stycken. Det är mkt möjligt att jag inbillade mig det men jag brukar må illa och spy när jag tagit dom på nåt konstigt sätt. Det var ju iofs lite bra att jag mådde illa för då käkade jag knappt någon ungstekt lax ( Usch! och fy!) utan bara sallad och lite så. Mmm, så jag kanske ska vara glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0