Then every head turned with eyes that dreamed of being the one

Hejsan
I onsdags beställde jag Gilmore Girls säsong 2, 3 och 4 från cdon (: och då fick jag även köpa en pocket för 9 kronor så då köpte jag PS, I Love You. Och idag fick jag hem allt på posten! :D Mysigt! :) jag har tittat på tre avsnitt på säsong tre och är inne på det fjärde avslittet. Åååh, vad jag gillare!

Igår gnällde jag ju lite granna om att jag var helt trött o kroppen och så. Det var inget jämförelse med idag. Herregud. Mina ben är i princip döda av utmattning och min rygg mår inte prima den heller. Vi gick ju som sagt en mil i Vilsta och när vi var klara kändes det inte så jättehemskt. Jag kände mig mest hurtig och duktigt. Sen kom jag hem och la mig i soffan och tittade på vänner. Jag sov även igenom ett avsnitt och när jag vaknade kände jag mig nästan handikappad. Inte riktigt men nästan, jag kunde ju röra på mig men jag ville mkt hellre bara ligga kvar och inte göra något, men jag blev rastlös. Det var jobbigt att gå men jag lyckades ändå knata in i duschen. Det var riktigt skönt att duscha för jag hade blivit rätt så kall. När jag kom ut därifrån var jag nästan ännu mer handikappad. Träligt.

Men men, jag lever iaf och nu efter att jag tittat på massa Gilmore Girls och gjort chokladbolllar mår jag helt okej. Jajmensan, jag har gjort chokladbollar :) Efter en hel del slit och släp blev dom faktiskt bra, det är inte alls ofta jag gör något sånt men jag blev sugen när jag var ensam hemma ett tag här.






Måste ju självklart också önska ett stort Grattis till Michael Jackson idag! oh ja. (:
The King of Pop,
yes indeed





Kommentarer
Postat av: Martina

Jag har tittat på den boken förut :P den verkar bra. Ska väl bli en film nu oxå :)

2008-08-30 @ 15:46:30
Postat av: Johanna

jaa (: den är redan en film! :D

2008-08-30 @ 19:00:00
URL: http://blomstrand016.blogg.se/
Postat av: Martina

jaså redan :O ja det kanske den är, ingen vidare koll :P

2008-08-31 @ 19:57:58
Postat av: Johanna

jag tror det. anna hade det på dvd iaf x)

2008-08-31 @ 20:36:55
URL: http://blomstrand016.blogg.se/
Postat av: Johanna

*hon hade den på dvd

2008-08-31 @ 20:37:13
URL: http://blomstrand016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0