Paul

Hejsan.
I tisdags köpte jag äntligen Dust It till håret. Det verkar toppen! har bara använt det en gång än så länge dock, men ändå. Jag tycker Anki borde köpa det så vi kan bli Systrarna Fluff (: Det skulle vara tufft. I tisdags köpte jag också en penna och ett suddigum (: eller "radergummi" som vi så vackert fått lära oss att det heter.

I morse hade jag spanska. Jag satte mig på samma plats jag alltid gör men pga ommöblering i klassrummet satt jag väldigt ensamt och långt ifrån alla andra. Det bryr jag mig faktiskt inte alls om, förutom det att jag nästan är totalt osynlig för läraren. Jag har någon spärr i kroppen som gör att jag inte kan säga svar på saker utan att jag fått ordet efter att jag räckt upp handen (ALLT är troligtvis Leifs fel). Men det spelar ingen roll hur många gånger jag räckte upp handen, jag fick aldrig svara. De andra säger bara rakt ut om dom kan, ibland annars också. Men även fast ingen säger något eller säger fel, och jag sitter inne med det rätta svaret, får jag aldrig säga det eftersom jag räcker upp handen. En gång tror jag till och med att hon tittade på mig och såg att jag räckte upp handen fast ignorerade mig totalt. Efter ett tag orkade jag inte ens räcka upp handen fast jag visste svaret. Buhu.

Idag hade jag och Annika som sagt håltimme och jag ville ju till Stadium, så vi traskade ner mot stan. Vi mötte Junkers påväg ner så dom följde med. Nere i 21an såg vi även Hiwa knata runt så han gick också med oss. I alla fall, mitt mål i Stadium var en jacka som jag testade när jag var till Tuna Park med mamma, men inte köpte då för att mamma är strange(?) Jaa men nu köpte jag den iaf :) Den var billig och bra, och så hade jag även 20% rabatt så det blev extra billigt. Sånt är alltid roligt!
Sen gick vi och käkade. Det har varit snuskmat varje dag jag käkat i skolan den här veckan men i morgon blir det troligtvis Bamboo! :D ååh! Det var väldigt länge sedan.



Jag måste lägga upp en bild som jag blivit totalt förälskad i. Som det kanske syns är det en bild på Ica-Ulf (?), Paul, och jag kan inte sluta titta på den, så jättefin. Jag vet inte riktigt vad det är med bilden med mysig är den. Jag tror det är han ögon ihop med den röda sjalen som gör det!



Enjoy (:
Hans blogg är väldigt mysig den med!

http://www.glife.se/pauli/24481

Bilden gör sig inte bäst här i min blogg, ser mkt bättre ut hans blogg :)

Kommentarer
Postat av: Annika

jäkla lärare =/ åh jag längtar till bamboo ! =)

2008-08-21 @ 21:44:08
URL: http://annie016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0