Up front there ought 'a be a Man In Black

Hejsan igen.

Idag var jag som sagt ute och sprang lite granna med Sagan om Ringen i öronen. Det blev längre än vad jag trodde det skulle bli, tre gånger längre för att vra exakt. Det var bara för att den rundan jag tänkte springa var mycket kortare än vad jag trodde så jag jag joggade ett varv, gick och typ skuttade andra varvet och det tredje varvet joggade jag igen. Det var jobbigt men jag tycker att jag klarade mig ganska bra iaf, och det lär kännas bättre när jag sprungit några gånger.

I morgon ska jag träna på håltimmen så jag måste packa grejer till det. Just nu känner jag mig helt slut i benen så jag vet inte riktigt hur jag ska orka, men det går nog. Jag får ta det lugnt. Visst ja, jag hade ju tänkt lägga in mer sagan om ringen på ipoden men det lär jag inte hinna med idag, man måste ju ändra format och grejs, så i morgon får jag lyssna på musiken i ipoden eller lyssna på radio när jag tränar. Jag måste ha med mig något att käka också, får nog bli nån banan eller nåt sånt.

Jag har tänkt på en grej. Som individuella val väljer man ju oftast t ex bild eller sång för att man tycker det är rolitgt med sånt. Tänk om folk har valt Våga Tala för att de tycker det är roligt att prata framför folk o så. Det skulle ju nästan vara hemskt. Jag valde den kursen för att bli bättre på sånt ju. Usch. Jag hoppas det blir bra.

Kommentarer
Postat av: Martina

Individuella val är väl till för att man ska bli bättre :P det kommer gå bra för dig :D <3

2008-08-28 @ 18:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0