!!

Hejsan.
Jaa nu är den andra skoldagen över och som det märks överlevde jag gårdagen. Jag måste dock berätta att jag inte alls var förberedd på på alla de människor som skulle vara där. När jag kom till skolan strömmade alla treor ut ur ahuset där jag skulle in och jag fick en lindrig chock. Lyckligtvis hade Betina kommit och mött mig tidigare så jag behövde inte fajtas med folken sjäv, tur det för om så hade varit fallet hade jag troligtvis inte klarat mig. Bra skåpplatser har vi fixar också, toppen det.

Usch, jag är så trött! I morgon början vi ett! Tjoho. Det ska bli riktigt skönt. Tyvärr ska jag åka moppe och så ska vi ha med oss datorerna till skolan. Jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0