?

Hejsan
Jag har bestämt att jag ska plugga ungefär en halvtimme per dag, minst. Det känns knappt som att jag pluggade någonting förut men nu ska jag börja göra det. Jag ska också börja springa! Hoppas jag att jag kommer börja göra iaf. Min kondition är så usel så det finns inte. Vi hade idrott idag och det enda jag gjorde var att prata med Emma, typ. Jag hatar bränboll, jag är så dålig, så dålig.

Idag övningkörde jag lite med pappa. Bl a åkte vi till torshälla och fixa in min lön, yey (: Idag åkte jag även några meter helt själv i bilen :D första gången och det kändes bra! det var som sagt bara några meter, typ fem kanske? men det var roligt.

Kommentarer
Postat av: Gred

2008-08-26 @ 21:20:50
Postat av: Anonym

Ambitiöst att plugga varje dag..MVG i allt? :)

2008-08-26 @ 21:21:44
Postat av: Johanna

nej långt ifrån. :P gillar bara känslan av att göra bra ifrån mig så jag hoppas att pluggandet kan leda till det :P

2008-08-26 @ 21:58:52
URL: http://blomstrand016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0