Oj då

Hejsan.
Jag kan med glädje berätta att jag inte käkat en enda macka eller kaka sen jag skrev senaste inlägget. Jag är dock lite orolig över hur man ska tänka angående den varma smörgåstårtan vi käkade idag.. Det räknas ju självklart inte som macka eller smörgås eller nåt sånt, men det är ju nästan på gränsen. Och att jag åt massor förvärrar ju saken också. Hmm.. Men men, jag tränade idag och det var usch så jobbigt. Jag har blivit så jätteklen och min kondition är helt totalt kass. Usch. men annars gick det väl ganska bra.

Hmm.. ingen aning om vad jag ska skriva.. Jag har snart tittat klart på första säsongen av Gilmore Girls, bara tio minuter kvar. Jag måste köpa andra säsongen också, fast det får bli när jag har pengar och det har jag inte nu. Eller jo, lite pengar har jag ju men inte alls mkt. Så när jag tittat på de tio minutrarna som kvarstår av första säsongen får jag nog ta och titta om från första början. Mjaa. Det kommer bli dyrt om jag ska ha alla sex säsonger.

Kommentarer
Postat av: Betina

Fiin fiiin design, Flower Power! :D

Ha det bra! Kraaam

2008-08-07 @ 22:41:31
URL: http://betiina.blogg.se/
Postat av: Gredzky

Själv har man ju säsong 2 på datan :)

2008-08-07 @ 23:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0