We'll be together with a roof right over our heads

Hejsan.
Jag har ju som sagt varit duktig och tränat massa i veckan som gått, och vet ni hur jag belönar mig? Igår gjorde jag ju chokladbollar så massa såna har jag käkat både igår och idag. Till middag idag käkade jag kebabtallrik och så har jag proppat i mig massa godis, och ätit några ostbågar. Jag mår nästan illa. Nästan, jag mår inte illa men min maga känns inte toppen och det känns som att magen är full med grejs enda upp till hårhästet. Ganska så full alltså.

I dag var mamma och jag till kjula och tittade på när pappa och andra gubbar spelade fotboll i nån cup. Pappas lag förlorade tror jag, självklart. Jag träffade iaf Martina där (:

I natt åkte Patrik till Turiket med några människor. Snart åker mamma och pappa också. När dom åker och hur länge dom ska vara borta säger jag inte ännu eftersom jag är paranoid. Men resultatet blir en ensam Johanna iaf. Tragiskt. Jag ska försöka hantera det bättre än vad jag gjorde förra gången. Det kommer jag lyckas med med all säkerhet, men jobbigt kommer det vara. Usch ja. Nej men jag kommer klara det, jag får se det som en utmaning. Jag har ju Tarzan här hos mig iaf<3(:

Idag körde jag mazdan igen och jag börjar bli lite bättre kompis med den men vi är inte jättetajta ännu. Jag körde den till kjula med mamma och då hatade jag den. när jag körde hem från kjula hatade jag den inte lika mkt. Senare körde jag till farmor med pappa och då var den ganska snäll och det var den på hemvägen också. När vi sen åkte in till stan för att handla mat och grejs var den lite irriterande men ändå ganska trevligt, så det blir nog bra till slut,

Kommentarer
Postat av: Martina

Du får säga till om det blir jobbigt att vara själv :) finns här om du behöver <3 blir ju snart körkort för dig tjejen :P go for it! :D

2008-08-31 @ 19:56:21
Postat av: Betina

Vi håller dig sällskap! :D Kraam!

2008-08-31 @ 20:03:20
URL: http://betiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0