Perhaps I may become a highwayman again

Usch
Jag känner mig nästan totalt slutkörd! Min kropp är inte alls van vid att försöka vara en hurtbulle. Nej nej. Mina ben, min rygg! det är hemskt. I måndags var det ju idrott, sen i tisdags tränade jag, jag var ute och sprang igår och idag tränade jag igen. Även fast jag inte körde världens hårdträning nån gång är det ändå ganska mkt jämfört med att jag högst tränade en gång i veckan får några veckor sen. Jag är lite stolt faktiskt. Och i morgon ska man gå en mil också. Hm.. Idag blev det dock bara en halvtimmes träning eftersom jag knappt orkade värma upp pga riktigt trötta ben och så hade jag en hemsk träningsverk i ryggen, varför är jag inte riktigt säker på. Och så hade jag inte så mkt tid på mig... kan vi ju försöka intala oss att en anledning är.

Idag slutade jag ju som sagt sju, eller jaa, tjugo i blev det, och otroligt nog blev jag inte alls hungrig! Det är makalöst, jag, Johanna Blomstrand, blev inte hungrig. På bussen hem käkade jag emellertid en banan. Den smakade bra även fast den skumpat runt i den stora, men ack så fina, tnis-väska hela dagen. Iofs har den mest legat i skåpet, men ändå.

I morgon ska vi ju till vilsta och vandra men först måste jagtill skolan och hämta biologiboken eftersom jag glömt den och vi har läxa tills på måndag. Eller jaa, vi ska läsa och det blir så mkt lättare att läsa när man har boken. Tycker jag iaf. Hoppas skolan är öppen bara. Det blir så mkt lättare att komma in till skåpet om skolan är öppen. Jaa, ni kanske förstår.

Kommentarer
Postat av: Gred

Haha logiskt :)

2008-08-28 @ 22:28:41
Postat av: Betina

Hoppas att det var bra på "Våga tala" - lektionen!

2008-08-28 @ 22:34:25
URL: http://betiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0