-

hejsan
det var inte sista våga tala idag, vi ska ha torsdagen efter lovet också :( suurt. nåt som är mindre surt är att jag kom hem en timme tidigare idag än vad jag brukar göra. och att jag kanske skulle få mvg i betyg :D det är lite svårt att tro. nåt annat som var svårt att tro var att han sa att jag hade "fin röst" på förra talet. det skrattade jag lite åt, jag har aldrig gillat min röst.

när jag kom hem väntade mat på mig som jag värmde. det smakade pyton... så efter nån timmes gnäll och engelskaskrivande popade jag popcorn och tittade på ett avsnitt top model :)

lucia grejs i skolan i morgon. det gillar vi :D och fika på lunchen (: och engelska-book-report-grejs som hon tyckte vi skulle kunna utantill vilket jag inte kommer göra. vi får hålla tummarna på att hon är på gott humör helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0