-

Hej.
jag sitter här och skriver naturkunskap men jag tänkte unna mig en liten paus. Jag har inte ens skrivit hälften dock så jag blir nog inte klar idag iaf.

Igår vet jag inte riktigt vad det var med mig. På idrotten sprang och skuttade jag runt som ett litet offer och jag var allmänt hoppig av mig hela dagen. Jag börjar allvarligt tro att jag lider utav någon mild form av ADHD. Ibland iaf, ibland är jag så seg så det finns inte. Jag var iaf heelt slut i går kväll och jag höll på att somna klockan åtta redan men jag tvingade mig vaken för att titta på Boston Tea Party, sen sov jag gått. Men till råga på allt känns det som att jag har en liten sträckning i ljumsken, riktigt hur det är möjligt vet jag inte.

Men en skoj sak var att jag fick mvg på biologin som jag var lite osäker på och en tråkig grej är att Per ska vara pappaledigt :( Snyft.

Jag är trött. Jag borde fortsätta med naturkunskapen. Jag ska nog göra det nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0