-

hej
länge sen jag skrev. första inlägget i december, oj vad dålig jag har blivit på att skriva, usch.

ledig hela dagen i morgon vilket kommer vara jätteskönt. jag ska städa och göra engelska. förhoppningvis. jag borde börja med engelskan redan idag men jag orkar inte.:(

ska titta på top model nu.



titta vad jag hittade när jag rensade bilder igår. trevligt.
 
jag har varit tjurig, sur, irriterad, ledsen i flera dagar nu. patrik spelar skitmusik, jag borde slå honom. första ska jag dock äta mango, dricka te, möblera om lite här och sen starta top model. sen får jag se hur jag gör.



denna kille gör mig så otroligt glad. och jag älskar denna bild, och jag älskar den håriga lilla personen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0