Fredag

Grattis mamma som fyller idag ! (:

Spanskan idag gick sådär. Även fast Olle och jag slog ihop våra kloka huvuden så lyckades vi inte så bra. Det är inte bra. Efter spanskan var det samhällskunskap där vi fick reda på vilka grupper vi hamnat i, och eftersom att vi fått lämnat in önskemål på vilka vi ville arbeta med så var jag inte orolig. (vi skrev fyra namn och det skulle bli tre i varje grupp). Jag fick därför en stor chock när jag hamnar i en grupp med två andra jag inte hade skrivit att jag ville vara med. Och så fick jag vara med två männiksor jag inte känner över huvudtaget nästan. Varför? Det enda logsika är ju att nån av dom ville vara med mig, men det är ju inte logiskt bara för det. Så varför? Jag var i total chock, men sen hoppade Anna över till min grupp och jag blev glad igen (:  Jag blev dock lite besviken igen när jag drog fram lappen med "Israel" på. Alltså måste vi vara Israel och det är inte något land som tilltalar mig personligen. Men men..

Sen geografi, lunch och sen håltimme med Betina i Chillroom. Jag orkade inte plugga något fast jag egentligen skulle ha behövt, så istället satt jag och irriterade Betina när hon pluggade matte. Men sen somnade jag nästan och hade det ganska mysigt tills Betina petade mig i håret och sen satte sig vid datorn. Då var ju jag också tvungen att sätta mig vid en dator. Jag läste bl a Annikas svenskaprov vilket jag tyckte var bra (:

När svenskan skulle börja gick vi till svenskan och väntade. Och väntade. När svenskan hade börjat för en kvart sen gick vi ner till lärarens rum och hon hade tydligen läst fel på schemat och trott att vi började senare. Så vi fick sluta tidigare så jag gick runt lite på stan med Annika och Olle. Jag köpte ett hårsprej till mamma och mig och så klumpade jag runt med min tunga väska. Frustrerande och jag kände mig som ett miffo med väskan. Vi väntade lite på bussar och jag klev till slut på en buss,

När jag hade klivit av bussen kom mamma åkandes förbi och jag fick skjuts de få meter det är hem från busshållsplatsen. När vi kom hem öppnade mamma paketen hon fått av pappa och mig och jag tror hon blev glad :)

Halv sju kommer det folk och nu ska jag sluta skriva. Lägger in en bild idag också.

image6

Kommentarer
Postat av: Olle

Haha "våra kloka huvud" stämmer kanske inte...när det gäller spanska så är det nog bara ditt som fungerar ;(

På samhällskunskapen så såg du ganska chockad ut efter vi delats in i grupper. Jag fattar inte heller hur du hamnade med Roberto och Hiwa xD

Kände du dig som ett miffo med väskan? Hurdå? Tror inte jag fattar varför...

2008-02-01 @ 17:55:32
URL: http://asbestos.blogg.se
Postat av: annika

jag tror att de skrev ditt namn för att de är käära i dig :P

På Anna ser det ut som att världen går under bara för att Betina öppnar cidern! Hahahahahahaha..!!

2008-02-01 @ 19:23:40
URL: http://annie016.blogg.se
Postat av: Anna

usch jag har dålig magkänsla för det här fn grejset:O:O men vi får kämpa på;P....


tack annika du är snygg du oxå haha

2008-02-01 @ 20:19:01
Postat av: Johanna

Jag kände mig som ett miffo för att den var så klumpig. Ett exmepel var när jag skulle ha fram min plånbok när jag skulle betala hårsprejen. Ett annat exempel var när jag skulle gå till bussen när den kom för då hade jag ingen kontroll på väskan eller påsen eller nånting. :P

Men jag tycker ni är jätte fina allihopa :D Men jag tvivlar på att nån av dem är kära i mig. haha xD

2008-02-01 @ 21:13:36
URL: http://blomstrand016.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0