Fredag

Spanska idag och idag gick det ovanligt dåligt. Jag kunde inte tänka klart utan bara sa ord jag tyckte lät någorlunda bra i mitt huvud fast resultatet blev inte alls så bra. Efter spanskan skulle vi egentligen ha haft samhällskunskap så jag var duktig att ta med mig datorn till skolan. Men så visar det sig att vi skulle sitta i Aulan i två timmar vilket jag egentligen skulle ha vetat om. Jag har hört att någon sagt det nån gång men jag vet inte varför jag inte brydde mig. hmm..

Det är skönt att det bara är en vecka kvar tills det är lov, men innan dess är det matteprov och det kommer säkerligen gå dåligt eftersom att jag har fel på alla tal jag gör i matteboken. VI har också spanskaprov vilket också kommer gå dåligt eftersom att jag inte är något bra på spanska och spanska är tråkigt. Jag kommer nog få plugga på lovet också eftersom att det far iväg till Alperna en vecka efter lovet. Men Alperna blir nog skoj iaf. (:

Det blev ingen singstar med tyskan Svea idag. Det blev dock singstar med de andra tjejorna hemma hos Betina. myys (: Vi ska träffas på stan igen tjugo minuter i sex och sen ska vi försöka ta oss ut till Betina, får se hur det går.

Men men, hare mys

Kommentarer
Postat av: Gredzky

Jag ska också spela singstar ikväll:) Ha kul!

2008-02-08 @ 17:25:59
Postat av: Olle

Det var väldig tur att du påminnde mig om aulan. Jag hade helt förträngt det...

2008-02-09 @ 00:00:29
URL: http://asbestos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0