Lördag

Igår började dagen med en heldel sängliggande framför tvn och sittande framför datorn. Vid två åkte pappa och jag iväg och tränade och det gick bra. När vi tränat klart åkte vi förbi Spicy Hot och köpte mat till mig (: mumsie. När vi kom hem var klockan ungefär halvfyra och eftersom att jag skulle möta folken nere på stan halvfem var jag tvungen att är upp maten ganska fort och sen fixa i ordning mig. Pappa skjutsade sedan in mig till stan och när jag var inne i stan var klockan cirka tre minuter över halv så jag var lite sen. Men sen kom Olle knatande efter mig så jag var iaf inte ensam om att vara lite sen. På stan mötte vi Annika, Katrin, Betina och Hiwa men de två Junkrarna var inte där så vi gick runt lite och väntade på dom. När de väl kommit gick vi till busshållsplatsen och väntade på Borsöknabussen och skulle ta oss hem till Anna.

Hemma hos Anna började Katrin och Betina att sjunga och jag, Annika och Anna hackade gurka och morötter. Sen började allvaret och delade upp oss i lag och började sjunga. Poäng höll vi dock inte koll på. Lite innan åtta kom Emma med Svea och en anna tysk.

Vi sjöng och sjöng tills det var dags för Melodifestivelen som dock inte var en höjdare. Men efter Melodifestivalen fortsatte vi sjunga.

Det blev iaf en mysig lördag.


 



Kommentarer
Postat av: Olle

Klart mysig kväll. Och bilden på mig är mkt, mkt fin!

2008-02-10 @ 17:02:27
URL: http://asbestos.blogg.se
Postat av: Betina

Gulliga bilder :) Olle ser ju väldigt kul ut!

2008-02-10 @ 17:42:04
URL: http://betiina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0