Måndag

Betina har skaffat blogg vilket är skoj :D Det är rolgit att läsa andras bloggar.

Skola idag och sen lite på stan med Betina, Anna och Annika i väntande på busser mm (:

Kom nästan precis hem från träningen och det gick hyfsat bra att träna. Nu sitter jag framför tvn där det är Vänner och det är ett mkt fint program. Jag har precis druckit upp en smoothie som mamma gjorde och den var ovanligt nyttigt och därför var den inte heller så jättegod.

I morgon blir det skridskoåkning och vi får se hur det går. Jag har aldrig varit rikigt förtjust i skridskor men det ska nog gå bra.



Some day I'll wish upon a star
And wake up where the clouds are far behind me
Where troubles melt like lemondrops
Away above the chimney tops
That's where you'll find me

Kommentarer
Postat av: Olle

En regel som jag har är att aldrig äta någonting som bara är nyttigt och smakar skumt. Jag äter istället det jag tycker är gott och det är oftast (tyvärr) onyttigt :(

Jag hoppas verkligen också att det ska gå bra på skridskoåkningen :D Det var 2 år sen sist för mig :P

2008-02-04 @ 20:15:01
URL: http://asbestos.blogg.se
Postat av: Johanna

Jag tror tyvärr inte att våra kroppar fungerar likadant. :P

och jaah det lär väl vara något sånt för mig också, om inte längre sen. och det känns inte så jätte bra ;S

2008-02-04 @ 20:26:33
URL: http://blomstrand016.blogg.se
Postat av: Olle

Jag tror inte heller att våra kroppar fungerar likadant. Jag lyckas aldrig lägga på mig någonting...även fast jag åt kebab och McDonalds i en hel vecka så gick jag bara upp 0.5 kg! Och senast jag var sjuk så gick jag ner 7 kg...för mig är det omöjligt! OMÖJLIGT!!!

2008-02-04 @ 22:48:01
URL: http://asbestos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0