Måndag

Skola idag och det var ungefär som vanligt. Annika var tyvärr sjuk idag så jag hade ingen busskompis efter skolan =/ Så jag släpade först med Betina till Bokia innan hon skulle gå och träna med de andra. Jag fick då knata runt själv i en kvart cirka, så då gick jag in till Åhléns och kikade lite granna innan jag gick till busshållsplatsen. Händelserikt? Hmm..

När jag kommit hem från bussresan var jag tvungen att ringa ett akutsamtal till Martina och berätta grejs. När jag gjort det snackade vi lite skitsnack om Kjula-bor och lite annat smått och gott. Mys mys.

Jag kom precis hem från träningen som gick bättre än vanligt.


Nu har jag missat några minuter av American Idol men ska kila till Tvn och kika nu.
Annika måste krya på sig !




Kommentarer
Postat av: Olle

Jag tyckte nästan det var lite elakt att låta dig gå runt på stan helt ensam. Men de andra tjejerna hade lite bråttom så jag var väl tvungen att följa med dem (JA!), eller?

2008-02-11 @ 22:41:15
URL: http://asbestos.blogg.se
Postat av: Annika

jag tycker att jag mår mycket bättre nu.så jag kommer nog imorgon! =)

2008-02-12 @ 15:55:38
URL: http://annie016.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0