Måndag

Eftersom jag inte skrivit på länge blir det lite sammanfattningar idag.

Fredag: Skola, sen mys hos mormor och morfar med god mat. Sen iväg till Katrin där andra höll på att sjunga Singstar.

Lördag: Stan med Martina på förmiddagen. Tuna park lite senare där jag köpte ett par byxor, trosor och en foundation. När Tuna Park stängde åkte vi ner till stan och tog bussen till Kjula där Martinas mamma hämtade oss och skjutsade hem oss till Martina. Där käkade vi och lite annat och sen var det dags för Melodifestivalen. Jag kikade efter Anna och Katrin men såg dom dock inte. Sen poppade vi popcorn och började titta på The Notebook men efter ett tag var vi så trötta så vi stängde av filmen och jag åkte hem.

Söndag: Vid ett åkte Martina och jag in till stan för att motionsimma men eftersom att det var stängt följde vi med Martinas mamma och Kalle till en gammal dam och fikade. Vi gick sedan bredvid ån ner till stan och tog bl a kort på änder som stod och var söta på isen. Vi mysde sedan vidare jäms med ån ner till lilla ön i ån och tog flera kort på oss och annat. Lite innan fyra mötte vi min mor och far inne i sporthallen för att det var handbollsdags klockan fyra. Det är myspys med handboll. Jag fick dock ont i huvudet så jag kunde inte njuta riktigt fullt ut.

När vi senare kommit hem, och Martina åkt hem till sig, var det dags för mat. Eftersom att jag hade ont i huvudet då också och hade börjat må illa trodde jag att jag var hungrig, men efter några timmar efter maten mådde jag sämre och kände mig inte så pigg. Jag gick därför och la mig klockan nio. Jag vaknade dock lite senare, vet inte riktigt när, bara för att maten ville upp från magen igen och jag kunde inte stoppa det. Sånt är allt annat är myspys.

Måndag:
Idag har jag bakat bröd med mamma som var hemma från jobbet eftersom hon är sjuk. Vi två har även tittat på Vänner och jag har gjort matte, så jag känner mig lite bra nu. Vid ett tog jag bussen där Martina satt för att vi skulle in till stan och simma. Jag är väldigt stolt över oss eftersom vi simmade i en halvtimme utan att vila en enda gång. Vi vilade sen i fem minuter och simmade sen en halvtimme till. Mkt bra jobbat av oss.

Senare idag blir det nog tv bestående av American Idol. Wuhu.
Guif vann btw vilket alltid är trevligt. Jag älskar målvakternas goskläder, speciellt blondisens :]





Kommentarer
Postat av: Olle

Spydde du i söndags? Jag hatar när jag mår dåligt...

2008-02-18 @ 21:47:46
URL: http://asbestos.blogg.se
Postat av: Johanna

Jag spydde i söndags. Jag ville dock inte använda ordet eftersom att jag inte tycker det låter så jätte fräscht. :P Jag gillar däremot "threw up" bättre men jag tyckte inte att det skulle låta så bra om jag skrev det.
Jag gillar inte heller när jag mår dåligt. Jag får lite smått panik då.

2008-02-18 @ 22:21:32
URL: http://blomstrand016.blogg.se
Postat av: Olle

Kan hålla med dig om att spydde inte låter så snyggt. Från och med nu så kan vi kalla det "threw up"!

2008-02-19 @ 12:17:27
URL: http://asbestos.blogg.se
Postat av: Annika

hmm jag borde nog också göra lite matte under lovet...
sammanfattningar är smidiga! =)

2008-02-19 @ 19:08:34
URL: http://annie016.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0