Onsdag

Hallojs,

Idag var det dags för spanska igen, och det kändes väl sådär..  Men sen var det lektion utan lärare och det är för det mesta mys, vilket det även var idag. Vi satt i Chillroom och gjorde ingenting tills det var dags för matten. På matten var jag väldigt trött men sen var det lunch och lunch är gott. Ibland. Efter lunchen fick vi på geografin plugga på till provet som är i morgon men det blev inte så jätte mkt gjort. Annika och Betina kastade papper på Anna och Anna kallade Anna kossa. Och när Annika sen frågar mig om hon är tjock som en kossa och jag svarade att nej, och att hon istället såg ut som en nyfödd kalv som precis kommit ut ur kon, tog hon det som en dålig sak och flyttade över till bordet bredvid. Jag förstår ännu inte riktigt hur hon kunde vinkla det till något negativt men jag tror (och hoppas) att hon förlät mig senare på engelskan. (:

Idag var hon även min busskompis vilket alltid är mys.

När jag kom hem började jag nästan direkt med att plugga geografi och har hållit på till ungefär nyss. Jag hade dock lite pauser ibland men de var inte så långa. Jag tror dock inte att jag kan allt ännu så jag får förstätta snart igen.



- Should I use my invisibility to fight crime or for evil?

Kommentarer
Postat av: Annika

Lycka till på geografiprovet! Ja du är förlåten för länge sedan,Johanna! =)

2008-02-06 @ 23:21:11
URL: http://annie016.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0