Onsdag

Jag får nog lov att skriva några rader idag. Dels för att jag troligtvis inte kommer ha tid senare och dels för att.. jaa..

Det känns inte like kul att skriva blogg nu som det gjorde i början. Jag vet inte varför men jag måste skärpa mig! Ja ja ja.. Jag är väldigt trött just nu så jag känner på mig att det inte kommer blir ett så jätteroligt inlägg idag, men så får det vara.

Jag fick iaf tillbaka mitt spanskaprov (*stavning*) och det gick bättre än förväntat så det var väl rätt så mys. Resultatet var väl inget att skryta om annars men, godkänt var det nog iaf. Dagens spanskalektion var otroligt blä. Jag kände mig väldigt usel och rutten men ändå gick lektionen ganska snabbt så det var iaf bra.

På fredag bär det som sagt av mot Alperna. 24 timmar bilfärd, säkerligen innehållande mkt. Jag kommer nog vara rätt så rädd och spänd när de två bröderna i familjen ska köra bilen. Hoppas verkligen inte att det blir så mkt, helst inte något. Bilen verkar spännande dock. En hyrbil som mamma ska hämta på fredag och det är tydligen STOR. Myspys. Något som dock inte kan bli så myspys är det faktum att Rickard nog skulle ha med sig gitarren i bilen. Det kan nog bli lite jobbigt att höra ljudet från den i flera timmar. I värsta fall får jag sjunge med i låtarna han spelar, då lär han sluta illa kvickt.

Nu ska jag nog avrunda lite granna. Det är bara drygt en vecka jag är borta härifrån men ändå kommer jag sakna er små knottar. (:

image25



Kommentarer
Postat av: Olle

Om jag skulle åka bil så länge så skulle jag också ha med mig gitarr eller dylikt. Kör lite allsång i bilen vettja!

Jag antar att du vet att det heter "spanskprov", eller? :)

(Privatdeckarn Olle ser också att det är en låt från lejonkungen på IpodeN, kan dock inte riktigt se vilken)

2008-02-28 @ 09:12:32
URL: http://asbestos.blogg.se
Postat av: Katrin

Ge mig sommar. Sommaren 2008 kommer bli bäst !

2008-04-06 @ 12:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0