Söndag

Idag har jag inte gjort så mycket nyttiga grejer. Jag har tittat på tv, suttit vid datorn och luffat runt lite allmänt. Den enda bra saken jag gjorde var matten och det gick inge bra. Jag satt med matteboken i flera timmar men nu är jag iaf ifatt om man inte räknar med de talen jag måste ha hjälp med i morgon. Jag skulle behöva titta på spanskan också men det är mkt möjligt att jag inte orkar det.

Tittade på One Tree Hill typ nyss och det kan vara den vackraste serien som finns. Det är omöjligt att titta på ett avsnitt utan att tårarna börjar rinna var tredje minut ungefär. Jag blir dock lite depp ibland också. Jag vill också vara vacker och lycklig ! :O Uff-

Katrin tyckte jag skulle lägga upp ett klipp på min blogg så jag ska försöka göra det. Och jag ska lägga upp ett av mina absoluta favoritklipp. (:



Kommentarer
Postat av: Olle

Vad är bäst? One Three Hill eller Vänner?

2008-02-10 @ 21:25:06
URL: http://asbestos.blogg.se
Postat av: Johanna

Absolut Vänner. One Tree Hill är vackert medan Vänner är ett stort mästerverk.

2008-02-10 @ 21:45:57
URL: http://blomstrand016.blogg.se
Postat av: Annika

Jag tittade också på one three hill igår! fast jag förstod inte så mycket av handlingen eftersom jag inte brukar titta på det.

2008-02-11 @ 18:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0