Söndag

Jag har kommit ur min "skriva blogg"- form men det är inte något jag deppar över för mkt.  Jag tänkte göra lite sammanfattningar idag också och jag får se hur mkt jag kommer ihåg.

Tisdag: För ner på stan där jag mötte Katrin och Martina. Vi gick runt på stan och Katrin klippte sig. Senare käkade vi på Kebabhuset och sen gick vi och köpte biljetter till Juno. När vi gjort det gick vi till godisland och Martina och jag handlade godis och Katrin handlade grejs på Hemköp. Vi gick senare till Bio och satte oss och väntade på att bion skulle börja. När den var slut åkte var och en hem till sig. Juno var bra I think (:

Onsdag: Tittade på Vänner med mamma och simmade med Martina.

Torsdag: Tittade på Vänner med mamma och simmade med Martina.

Fredag: Tittade på Vänner med mamma. Hon gjorde även en ansiktsmask som vi kletade på våra ansikten Tror inte de gjorde någon nytta, inte på mig iaf.

Lördag: Tränade med pappa. Läste lite om Isreal som är ett ruttet land. Åkte på handboll, Guif-match. med mamma och pappa. Mötte även Anna vid Sporthallen och vi var nog båda lite spända inför Oscar Carléns vistelse på planen. Jag, mor och far satt längst ner vid planen vilket var läskigt nära spelarna. Jag gillade dock platserna eftersom att utsikten var mysig då vi satt på Carléns kant i första halvlek. (: Det kändes dock som att man satt i strålkastarljuset för publiken på motsatt sida, men det glömde jag senare bort då matchen blev väldigt spännande. Matchen slutade oavgjort.

När jag kom hem från handbollen kom Katrin nästan strax efter och vi skulle åka ut till Martina. När vi kom fram kommenterade jag deras julpyntning vilket kanske inte var särskilt hövligt. Det blev iaf lite Singstarsjungande vilket är vädligt trevligt. Senare blev det tacos och tjejsnack/skitsnack. Vid klockan åtta gick vi upp till Martinas rum och satte på Melodifestivalen men vi tittade inte så mkt eftersom vi var upptagna med att prata om oss själva och andra männsikor. När Melodifestivalen började gå mot sitt slut gick vi ner tillvardagsrummet och spelade Buzz vilket är ett mysigt spel. Vi spelade två omgångar av det och sen var det dsag för Singstar igen.

Som vanligt äter jag för mkt av allt onyttigt. Det ljud jag gör när jag sjunger låter som något Djävulen skapat men eftersom det är så väldigt roligt tar jag i ifrån tårna (iaf långt ner i halsen eftersom sångteknik aldrig varit min starka sida).

Söndag: Idag har jag sovit i många omgångar på tjugo minuter ungefär. Jag har också tittat på Vänner, både själv och med mamma. Jag skrev lite på svenskan.



Skola imorgon och det kommer nog vara tungt att gå upp tidigt. Jag får iaf försöka stå ut denna vecka för sen blir det "Shoop shoop shoop" som Rachel skulle ha sagt. Under någon av dagarna på lovet jag har fixat hem Sagan Om Ringen på ljudbok och det blev jag väldigt stolt över att ha klarat. Och ännu stoltare blev jag när jag lyckades få in en del av den på ipoden, under spellista "Ljudbok" och allt. Wehei till mig !

Nu ska jag duscha och annat grejs.
Hejs !


Kommentarer
Postat av: Olle

Är det sant att tjejsnack oftast är skitsnack? (Tjejkunskap A?)

2008-02-25 @ 14:06:10
URL: http://asbestos.blogg.se
Postat av: Johanna

I vissa fall stämmer det väldigt bra, men det är ingen speciell regel att det är så.

2008-02-25 @ 20:36:41
URL: http://blomstrand016.blogg.se
Postat av: martina

Vad var det du kommenterade med det? =P

2008-02-27 @ 17:10:44
Postat av: Johanna

Mkt bra beskrivet om vad du menar :P Men jag sa att ni hade kransen uppe fortfarande. Och så sa jag att ni hade adventsstjärna.

2008-02-27 @ 19:37:48
URL: http://blomstrand016.blogg.se
Postat av: Martina

Haha ja jag vet jag är duktig =) hehe jaa jag vet.. vet faktiskt inte varför vi har det kvar =/

2008-03-02 @ 11:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0