Stockholm

Igår (Lördag) var jag, Anna, Annika, Betina och Katrin i Stockholm vilket var väldigt mys. Det blev en hel del tjejsnack på tåget upp och det är alltid roligt. :D Även fast jag tror att dom pratar vädligt mycket strunt vissa gånger. Men när vi kom till Stockholm vara vi tvungna att koncentrera oss lite mer på shoppandet och Anna och Katrin började dirkekt. Jag började dock väligt segt men det blev tillslut ett par örhängen, en tröja, en t-shirt och en sjal. Den stora storhandlaren blev Annika som gjorde många bra köp :) Jag å andra sidan köpte bara grejer som troligtvis även finns här i Eskilstuna, men det behöver man inte tänka på.

Tåget hem var också roligt och flickorna är väldigt fina (:

image7


















När jag kom hem igår kväll var jag väldigt trött och mina fötter var minst lika trötta. Så det blev till att ligga i soffan och halvsova framför tvn, men det är mys det med.

Men det blev iaf en lyckad dag med underbara människor<3 (:

Kommentarer
Postat av: katrin

Annas jädra nescesär ;p haha får marddrömmar när jag tänker på den!

2008-02-03 @ 18:16:45
Postat av: Olle

Vad var det för strunt som de andra tjejerna snackade om då? :D

2008-02-03 @ 18:17:21
URL: http://asbestos.blogg.se
Postat av: Johanna

Katrin: haha jaah, jäkla skitsak ;P
och Olle, tjejsnack för man aldrig vidare till någon utomstående :P

2008-02-03 @ 19:31:37
URL: http://blomstrand016.blogg.se
Postat av: Olle

Nej, jag kunde nog tänka mig det...

2008-02-03 @ 19:46:29
URL: http://asbestos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0