Tisdag

Tisdag idag och det har varit ungefär som vanligt förutom att det var buffert-dag på eftermiddagen, så jag och Betina hade ingen bild. Vi tänkte dock gå dit ändå och vara duktiga men vi orkade inte när det väl var dags för det. Så vi gick till Chokladboden med Olle och Katrin för att Betina skulle köpa Alla-hjärtans-dag presenter till sin familj. Sen skulle jag gå till bussen och Olle gick med mig och Betina och Katrin gick och tränade.

När jag kom hem lade jag mig framför tvn med Tarzan vid fötterna. Jag hann titta på Sabrina och halva Christine innan jag somnade och jag sov längre än vanligt. Jag sov genom halva Christine och hela Vänner-avsnittet som var efter. Sedan vaknade jag när Gilmore Girls precis börjat. Och nästan precis efter jag vaknade ringde Katrin och det var tur att hon inte ringde några minuter tidigare för då hade det inte varit en rolig Johanna som svarat. Men det är iaf mysigt att sova framför tvn.

Just nu sitter Rickard och spelar gitarr här inne för mig. Jag är förvånad över hur han kan lära sig nya låtar för varje gång han kommer hit, typ. Men jag är ganska bra jag med eftersom att jag kan höra vad det är för låtar han spelar också.

Jag måste nog titta på spanskan snart men spanska är inte så roligt. Jag känner att det blivit en hel del ointressanta saker skrivna idag men sån är jag. Ointressant.. =P

Avrundar här, hejs.


Kommentarer
Postat av: Olle

Vem är Rickard? Är det nån av dina brorsor?

2008-02-12 @ 22:53:28
URL: http://asbestos.blogg.se
Postat av: Johanna

jaah det är min äldsta bror.

2008-02-13 @ 19:38:20
URL: http://blomstrand016.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0