Torsdag, Krama mig

Tänkte börja detta inlägg med lite mysgrejer, t ex: "Greetings to Johanna", den nya vågen visade att min procentuella kroppsfett var låg (litar inte på den, men det var mys ändå), farmor var klar med mina raggsockor idag, jag fick vinstlotten av farfar, Tarzan är finast och jag började inte gråta idag även fast det är årets deppigaste dag.

Hmm... jaah. Jag har tyckt illa om Alla-Hjärtans-Dag så länge jag kan minnas. Alltid hoppas jag på.. något. Ingenting speciellt egentligen, bara något. Jag blir också lika besviken varje år. Igår försökte jag intala mig själv att det bara var en vanlig dag och att det gick att ignorera alla blommor och hjärtan och allt annat. Jag trodde också att jag skulle lyckas då jag vaknade nån timme tidigare än vad jag skulle. Jag trodde då att jag fick en timme till att sova av Gud eller nån bara för att det var alla hjärtans dag, så jag tyckte om alla hjärtans dag då. (nej jag tror inte på gud) Det kändes även ganska bra på morgonen när jag inte irriterade mig så jättemycket på att mamma var i köket samtidigt som jag skulle käka frukost. Men när jag kom till skolan kändes det inte ens i närheten så bra som det gjort tidigare. Då kändes allt pest och jag ville hem och lägga mig under täcket och sova. Dels för att det var alla hjärtans dag, dels för att jag var jätte trött och dels för att det var matteprov på eftermiddagen.

Matterpovet kändes dock lättare än förväntat så lite bättre kändes det väl efter det. Men när vi slutat för dagen och knatade ner på stan gick alla runt med blommor och var jätteglada. Smuts på dom alla !

Men jag klarade mig iaf med livet i behåll så jag kunde ta bussen hem och för att Gud ville glädja upp mig eller nåt, fick jag en plats med ett helt ryggstöd. Yes !

Det har inte blivit mkt spanskapluggande idag vilket inte alls bådar gott in för framtiden eftersom att jag har prov i morgon. Det orkar jag inte bry mig så mkt mer om. Det får gå som det går.




image17
I want you to come back and carry me home
Away from this long lonely nights
I'm reaching for you, are you feeling it too
Does the feeling seem oh so right
And what would you say if I called on you now
And said that I can't hold on
There's no easy way, it gets harder each day
Please love me or I'll be gone





Kommentarer
Postat av: Olle

Deppigt värre...
Smuts på dig också!

2008-02-14 @ 22:29:48
URL: http://asbestos.blogg.se
Postat av: Johanna

Varför smuts på mig? :/

2008-02-15 @ 17:28:15
URL: http://blomstrand016.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0