Torsdag

Tyskan Svea var i skolan idag. Det var dock inte lika spännande som jag väntat mig, då hon var ganska tyst. Men snäll verkar hon iaf (: Om allt går som planerat blir det en helkväll med henne alla de andra flickorna i morgon men Singstar vilket troligen kommer bli mkt trevligt (:

Geografiprov idag också. Jag får nog iaf G men annars har jag ingen aning alls hur det gick. Hoppas dock på MVG eftersom att jag var ett poäng ifrån MVG på förra provet och det var riktigt surt. Så jag håller tummarna. Det kändes också mkt bättre när man såg Stefans lilla huvud längst uppe på pappret önska lycka till.

Efter skolan gick Anna, Annika, Katrin, Olle och jag runt lite granna på stan. Efter ett tag skulle Anna och Annika sola så de lämnade oss så vi tre andra fick gå runt ensamma på stan. Sen träffade vi på Tobias på stan och det är alltid mys (:

Jag tog senare buss hem och det är ibland mycket trevligt att åka buss. Jag blir helt avslappnad och det gör ju ingenting att jag har massa bra musik att lyssna på. När jag satt där på bussen kom Michael Jackson sjungade i hörlurarna och även fast jag inte lyssnar så mkt på honom längre så kommer han för mig alltid vara The King of Pop. En annan sak som hände på bussen var att jag kom underfund med att det är väldigt många som äter godis när de åker buss. Oftast är det damer på 50+ som sitter och knaprar på en liten chokladkaka. Det ser lite mysigt ut.

Inga läxor idag och det känns riktigt skönt. Så nu ska jag nog spela lite på King.com eller något annat spännande.
Hejs !


People always told me be careful of what you do
And don't go around breaking young girls' hearts
And mother always told me be careful of who you love
And be careful of what you do 'cause the lie becomes the truth


image10


















Kommentarer
Postat av: Olle

Stefans huvud var det trevligaste under dagen :D Han lyste upp min dag.
Men du kommer väl ihåg att vi har svenskläxa? :P

2008-02-07 @ 20:16:01
URL: http://asbestos.blogg.se
Postat av: Johanna

Svenskaläxan gör jag (om jag kommer ihåg) på håltimmen i morgon :P

2008-02-07 @ 20:23:12
URL: http://blomstrand016.blogg.se
Postat av: Gredzky

Vad söt John var:)

2008-02-07 @ 20:32:56
Postat av: Annika

ååh vad jag längtar till singstar kvällarna!
Själv brukar man äta glass på bussen:P

2008-02-07 @ 22:42:54
URL: http://annie016.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0