Fredag

Idag blev det Bamboo City på lunchen med Annika, Katrin, Emma, Jonatan, Jakob, Betina, Anna och Olle. Det var smaskens men man satt väldigt långt ifrån de flesta andra eftersom att bordet var långsmalt och stort. Och jag fick dock ångest när jag, med Annika, kikade igenom bilder som Katrin tagit under tiden vi ätit eftersom att jag ser ut som ett jäkla offer.Depp blir man.

Efter att vi ätit slutade jag iaf och det var skönt. Knatade runt på Åhléns med musik i öronen när jag väntade på bussen som skule föra mig hem. Musik är bra.
När jag var hemma vid ungefär två fixade jag lite grann och sen kikade jag på ett Vänner-avsnitt. När klockade närmade sig tre tog jag min konstiga röda väska (som jag anävnder så lite som möjligt) med badkläder och grejs och gick ut till busshållsplatsen för att jag skulle möta Martina på stan. Och vi gick runt lite på stan och kikade fast vi var jätte trötta och sega. Senare käkade vi på McDonalds och sen blev det simning.

Vi tog bussen hem vid åtta och här hemma blev det På Spåret med mamma och pappa och sedan somna framför sista biten av Let's Dance. Nu är jag fortfarande trött och ska nog gå och lägga mig och titta på Vänner och senare sova.

Kommentarer
Postat av: Olle

Visst var det lite tråkigt att vi satt så långt ifrån varandra? :( Men, men...annars var det på topp :D

Btw, så ska du nog inte ta på dig skulden av att bilderna blev dåliga på dig (vilket dem nog ändå säkert inte var...!) utan det var nog bara Katrin som var en usel fotograf :)

2008-01-26 @ 15:35:18
Postat av: aanki

men nej snygging du ser inte alls ut som ett jäkla offer! =) jag lovar!

2008-01-26 @ 22:10:33
URL: http://annie016.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0