Lördag

Idag har jag legat och degat nästan hela dagen. Jag har tittat på på massa Vänner-avsnitt och så har jag sovit en hel del. Idag var det ju också handboll och spännade var det. Senare körde pappa och jag iväg och gick jag emot allt jag tror på, jag övningskörde när det var mörkt ! Det var precis lika läksigt som jag trodde det skulle vara. Om inte läskigare ! Men jag är iaf hemma och har inga allvarligare fysiska skador.

Efter att jag kört runt lite åkte vi och tränade. Det kändes inte särskilt bra men jag kämpade på. När vi tränat åkte vi til Ekängen och handlade bland annat godis. Smaskigt smaskigt. Nu har jag dock ätit så mycket så att jag mår illa och det känns som att min stora mage kommer sprängas vilken sekund som helst. Därför ska jag sätta på mig pyjamas och sedan gå ut till mamma och pappa och titta på Brottskod: Försvunnen.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Olle

Lördagar är helt enkelt bara till för att dega på. Jag skulle också vilja övningsköra nu men morsan vill inte att jag ska köra på vintern :( Även fast det inte är halt!!!

2008-01-26 @ 23:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0