Måndag

Idag hade min grupp äntligen redovisning i Samhällskunskapen. Vi hade varit förberedda flera dagar men det har aldrig blivit vår tur. Men nu när det som sagt var våran tur var jag tyvärr inte förberedd mentalt. Jag började skaka och få andnöd. Det är inge vidare att stå där framme med allas ögon på en. Men det är skönt att det är över iaf så slipper jag släpa hem samhällkunskaps böckerna fram och tillbaka.

Idag var Anna tillbaka från Sälen (:

Och idag tränade jag. Gick lite sisådär. Var helt seg i alla muskler och trött.

Igår kväll låg Tarzan och sov i min säng när jag skulle sova, vilket är väldigt vädligt ovanligt. Han är så tråkigt så när han märker att jag ska sova hoppar han direkt ner från sängen och knatar ut ur rummet. Mycket trevligt... Men igår låg han kvar iaf och eftersom att han ligger på täcket och tar upp mesta delen av det får jag ligga och frysa. Och eftersom han ligger mitt i sängen måste jag ligge helt skelt, så det är inte så jätte lätt att somna. Men det är han värd. Killen är kärlek<3 (:

Nu ska jag vänta till halv. Och om inget spännande hänt här tills dess, ska jag packa ordning jumpakläder tills i morgon och sen ta med mitt te in till mitt rum och kika på Vänner (:


image2

Kommentarer
Postat av: Anna

Fotbolls stjärnan på gympan;)

2008-01-22 @ 16:45:29
Postat av: Olle

Du var iaf inte lika dålig och nervös som jag var...

2008-01-24 @ 12:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0