Martes

I morse var det sovmorgon som alla andra Tisdagar vilket var väldigt skönt. Det är mycket mysigare att vara uppe när det är ljust och fint i stället för mörkt och läskigt. Tyvärr kunde jag inte njuta av sovmorgonen så mkt efter som att Tarzan var en pest när han knatade och hoppade runt med sina små tassar i mitt rum.

Idag var det fotboll på idrotten vilket är ganska skoj. Jag fick dock stå i mål ett tag och det är ingen höjdare eftersom att bollen nästan alltid kommer med jätte hög fart. Och på tal om jätte hög fart på bollar så är det ju handboll ikväll. Alltid skoj att titta på, ibland. Och jag tyckte att det skulle ha varit gott med en "handbolls-semla" till matchen, men jag får inte ;X

Efter idrotten var det iaf lunch och sen bild. Jag blir så deprimerad. Jag har noll kreativitet och är kass på att måla överhuvudtaget. Det blir inte bättre när konstnärs-Betina sitter bredvid och visar hur allt egentligen ska se ut. Baah.. Som tur är det är det bara en gång i veckan, men ändå.

Efter skolan gick jag lite på stan med Katrin. Jag vill ha kläder och massa grejs. Och så skulle jag vilja ha pengar så att jag kunde köpa kläder och massa grejs men tyvärr så har jag nog inte det.

Men nu ska jag nog titta lite spanskan tills i morgon.
Eller spela lite på king.com.

Kommentarer
Postat av: annika

jag ska oxå kolla på handbollen ikväll ! =D

2008-01-22 @ 19:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0