Söndag

Idag har pappa och jag åkt runt och letat efter present till mamma som fyller på fredag. Jag är jämt jätte rädd att folk inte ska bli nöjda för det man ger dem, men nu handlade vi efter hennes lilla önskelista så jag hoppas att det blir bra.

När vi varit och handlat det tittade jag på Vänner. Mitt tittande går i perioder och nu är det verkligen på högvarv. Det är dock konstigt hur mkt jag sover när jag tittar på Vänner. Jag kan max titta ett avsnitt innan jag somnar, och sen vaknar jag igen efter det har gått massa minuter på nästa avsnitt så då måste jag starta om det avsnittet. Sen sover jag efter några minuter igen. Kämpigt men lite mysigt att sova.

Studiedag i morgon vilket är väldigt skönt. Jag måste hinna med att slå in alla presenter till mamma, göra de flesta läxorna, titta på Vänner, duscha, uppdatera bilddagboken och äta frukter. Det går för hoppningsvis bra.

Nu ska jag nog snart gå och lägga mig och titta på tv, men först ska jag lyssna lite på musik. Just nu är det Howie Day och killen är grym !

image3

Så nu ska jag njuta musik och spela lite på King.com och säga hejdå !

Kommentarer
Postat av: Olle

Hehe, jag har märkt att du verkar gilla Vänner :D Själv måste jag avslöja att jag aldrig lyckats kolla klart ett enda avsnitt :P Men sen är ju jag kille också så...

2008-01-27 @ 22:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0